musik non stop till sluut

fick inte jobbet på coop extra där jag var igår, meeen det är okej ändå! hade varit bra att ha ett jobb, men inget jag kräver just nu iallafall :))

idag efter skolii åkte jag, victoria och fredrik till ropsten för att prata lite med en tjej som fixar med vår studentskiva/flak och sånt! gick bra tycker jag, även om jag inte ska åka flak med min klass sp09 så fick vi info att säga till klassen imorgon, såå det är bra! hoppas jag. hoppas klassis blir nöjda alltså!

vad mer dåå....... kent går på repeat just nu och jag har tre läxor till nästa vecka + skolfoto VAD händer har ju inte haft nåt alls innan känns det som? jobbigt. har städat rummet också. väntar på chimmis nu. tror det var allt.
pusshej


fjortisbild men får duga för idag sorriii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0