jävla skit

efter en givande dag på åva lovely gymnasium gick jag runt med lite olika i täby centrum och kom hem lagom till middagen tyyyp! då tvingade jag och karro mamma att åka och köpa sushi till oss hehe

hade också frågat JÄTTEmånga om någon skulle gå på håkan hellström som spelade idag på gröna lund, men alla var sjuka eller upptagna och bangare! så jag satt och klagade över mitt fruktansvärda liv till karro, och det slutade med att hon och jag åkte in! dock alldeles för sent, för efter en halvtimmes köande säger dom att dom inte släpper in fler folk NÄR VI VAR SÅ NÄRA. jävla skit. så det var bara att åka hem igen.........



bjuder på en av mina bästa sidor :))
freja tog bilden på rhodos! hihi tack för lånet av bh:n freja, precis rätt <3


Kommentarer
Postat av: Freja

varsi gulle!! så skönt att vi har samma storlek så att vi kan dela bh:ar! <3 <3 <3

2011-09-10 @ 15:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0