sounds of fiestaaaa

Kom hem från underbara Rhodos i måndags morse, har haft världens bästa vecka med (nästan alla) mina allra bästa vänner! hihi kunde inte bett om en bättre resa!
det var sol, bad, mat, Glen, skratt, tårar, militärer, myggbett och kompisar som försvann... nästa sommar gör vi om det här och då ska alla med!!! hihi

bilder kanske kommer upp senare på bloggen!


i måndags fyllde nina år så vi firade henne :} sen sov jag hos ia, och nästa dag var det direkt till täby centrum för att möta erika och sofia! på kvällen träffade jag jessica som jag inte träffat på fyra evigheter! nicole och jag drog sen till gribbylund på gott och ont :))

puss puss puss!

Kommentarer
Postat av: Freja

GLEN ÄR SÅ JÄVLA BROR!!

2011-07-06 @ 19:15:54
Postat av: jesssiiii

nästa sommar då jääääääävlar!!

2011-07-06 @ 23:14:33
URL: http://frejjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0