världens segaste

hej hej bloggis
känner mig sjukt segt, har legat och slökollat på Lost (jag vet att jag är den enda som inte har sett det, men jag tänkte börja hehe) sen gulli-jessi gick hem till sig. hon har bott här i två dagar och vi har gjort ingenting, välbehövligt :))

i fredags var det fest hemma hos erika, allt slutade med en lång promenad och sen ungefär en timme på donken! jessi sov här, och dagen efter kom fredrik hit och vi kollade på filmis!

imorgon börjar jag jobba, känns sådär kul att jobba sista två veckorna av sommarlovet, men jag tänker på pengarna sen! så inatt ska jag sova ensam (även om karro är hemma och mamma kom hem idag), har bara gjort det två nätter på nästan två veckor.

Tumblr_lerdmwevkn1qfov2eo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Toove

där har du deeen :)

2011-08-15 @ 17:48:44
URL: http://finest.se/tovepettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0