äter ihjäl mig

Idag havar jag städat mitt rum tro det eller ej samt städat scotts buuur, och släpat omkring i huset och varit allmänt drägg, sminklös och äcklig (y) är inne på min femte kopp varm oboy nu <3 sen strosade jag över till sofiiiie med en påse ostbågar MEN hon vägrade ta en enda så... vi kan ju säga att det ligger ytterliggare en tom snacks-påse i min soptunna vid dethär laget.

nej nu Jävlar
vad gör jag
jag äter ihjäl mig
jag säger inte att jag är tjock men jag kommer få hjärtattack innan jag fyllt 18..
allt mättat fett kommer(har säkert) proppa(t) igen mina ådror och allt vad det nu heter

dagens biggest loser avsnitt var ett av de bästa någonsin btw

från och med nu trotsar jag allt vad jag står för (mat och cheeseburgare) och tänker prova på att käka nyttigt(nyttigARE) och LAGOM mycket framöver

eftersom att jag själv vet att det aldrig kommer gå börjar jag med att försöka att skippa (trappa ner på) chips och ostbågar. SEN får jag se vad nästa (kommer inte bli nått nästa) steg blir

              
tat lugnt baby, dig släpper jag aldrig (k) 


 
MUMS.......fast nää


JjEeNnNnIiFfEeRr


Kommentarer
Postat av: louise

hahahahahahahahahahahha måste vara det roligaste inlägget jag läst nån gång

2010-03-04 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0