dålig uppdatering men det finns en anledning till det

...och det är för att jag inte har något internet hemma! åskan slog ner i vårt modem sååå nu är jag så gott som isolerad från allt (iallafall hade det varit så om jag inte haft min iphone hehe). Nu har däremot min pappa tagit hem den bärbara datorn från Åland med internet, men jag har inget jättesug efter att blogga ändå.

Har suttit hela dagen med skolarbete, så inte okej det bara kan bli. meeen å andra sidan är det väl det här som söndagar är till för? jag har, förutom den uppgift jag håller på med, 8 uppgifter att göra klart innan sommarlovet. ÅTTA. det är sjukt... då räknar jag heller inte med dom tre som jag gjorde klart i fredags. hej då fritid :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0