var i skolan idag... på lovet

ja rubriken är sann. jag var i skolan. på lovet.

gick upp kl 6 för att hinna tvätta håret och platta det som är prio nr 1! jag hann preciiis innan jag begav mig till mitt kära åva vid 9-tiden för att spela in en film till ett engelskaprojekt. som tur var löste min grupp allt fast en gruppmedlem inte dök upp!

när vi var klara gick jag till täbbis och dödade lite tid med att köpa skor och två tröjor innan jag åkte till chimmis vid tyyyp kl 13! var asbra på fifa också kan jag passa på att inflika!! förlorade bara med 3-0 :)
innan jag åkte hem åt vi en lyxmiddag med makaroner och ägg (men han åt korv) och när jag var hemma vid 21 gick jag ut med lilla ralf-hunden som sen rymde iväg...


chims kisse dricker lite vatten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0