två blogginlägg i rad???

Helt wicked, var tog josefine vägen liksz? Jennifer här igen!!
Vad skriver man i en blogg, har glömt, skriver man om sin dag? Sitt liv? Sina funderingar? Om vad man käka till frukost, lunch och middag? Hur ofta man gick på toa? Det verkar ju fullkomligt ointressant att läsa om mitt liv
Hehhehe stackars er för det är precis vad som komma skall:

Haha okej raderade precis min novell, ni kan tacka mig senare

JAG ÄR INTE BRA PÅ ATT SKRIVA
Men är världsbäst på att lägga upp fula bilder <3 Frågan är vem som ska utsättas för detta dåd.. Vi kör en röstning vettja!! Rösta på en person ni vill att jag ska lägga upp en riktigt ful bild på, alltså brutal, no mercy här inte.


Kanske ligger något i det oskar?

TJA


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hahahahhahahahahaha underbar xD

2011-03-10 @ 23:24:11
URL: http://niicoley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0