somnar när som helst

skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills snön har smält och det har blivit riktig vår känns det som. synd då att jag har andra saker att göra... till exempel ska jag åka till dansen om ungefär en halvtimme och bli pigg och så kommer det bli lika jobbigt att somna som alla andra nätter! men men :)))

sitter i min säng och har just kollat på OC! lyssnar på Kent nu och försöker få hjärnan att börja fungera som vanligt igen. inte det lättaste efter ungefär två timmar i koma...

var för övrigt en bra dag idag! alla visade upp sina engelskafilmer, och hur mycket jag än hatar att se och höra mig själv på film så var det roligt ändå! om filmen kommer upp på youtube kan den få visas i bloggen!


utsikten från mitt fönster är rätt fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0