sigh no more

torsdag kväll,
är det nu jag ska sätta mig och skriva klart de två projekt som jag inte är riiiktigt klar med? ja. jag tror det... men vill jag det? nej, jag tror inte det...

skulle gjort ett prov idag också, men läraren hade visst glömt att ge omprovs-läraren mitt prov (obs, jag skulle bara skriva ett prov jag missat hehe), OUPS! så det slapp jag göra alltså :)
gick till täby centrum och köpte en tröja istället.

när jag kom hem satte jag mig vid tv:n med fötterna på bordet, och när jag skulle gå därifrån ville jag bara ha en rullstol att sätta mig i ett tag! herreguddd vad ont det gör i stackars mig... :(:(
ska aldrig mer slarva med skor när jag dansar </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0