man får va som är när man inte blev som man skulle

har suttit hela kvällen med mitt kommunikationsarbete om kroppsspråk (så snart vet jag allt om er omedvetna, icke-verbala kommunikation) som ska vara klart för inlämning på fredag och nkB (typ nians kemi) som jag har prov i på torsdag! såå känner mig helt okej duktig faktiskt!

imorgon är min längsta dag i skolis men det är faktiskt helt okej, vi gör ändå inte så mycket på lektionerna.. och dagen inleds med kommunikation - och som varje onsdag och fredag - med erika! bra start på en lång dag alltså hihii

nu ska jag börja tänka på att sova, en sån som jag (se nedan) behöver sin skönhetssömn :)


face for the radioooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0