kvällsinlägg

sitter och lyssnar på musik och finns så många fina låtar som jag skulle vilja citera här, men då blir det snabbt en depp-blogg med låtcitat... såna finns det redan för många av så jag håller det för mig själv istället!

var simning idag på idrotten och - såklart - blev mitt hår blött... slutade med att jag hade lockigt hår sista lektionen TJIHOO vad snygg jag var då! efter att jag skrivit mitt prov (som jag tror gick helt okej) stannade jag kvar med min engelskagrupp och fixade det sista inför vår fräsiga engelskafilm som vi ska visa upp imorgon!
kom hem vid 18-tiden och nu är jag hur trött som heeeelst.....

och jag skulle skrivit klart det här inlägget för tjugo minuter sen men jag vet inte vad mer jag ska skriva..
tar det som ett tecken på att det snaart är dags att sova? godnatt älskade blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0