Kung Oliver tar över för en dag.

Hej på er töntar som läser denna blogg, hur mår ni idag? Bra? Utmärkt!

Idag ska jag berätta vad som har hänt denna dag... Vaknade kl 08.00 imorse alltså 45 m förtidigt än vad jag brukar (08.45) ! Startade dagen som alltid med att tända morgonciggen på balkongen samt sätta på lite skön musik på datan, efter ciggen så gick jag till kylskåpet och hinkade i mig en jävla massa Juice (gott som få!!!). Sedan så var det dags att välja dagens outfit, blev ett par ljusblåa jeans från Cheap Monday samt en blå , vit och röd randig skjorta från HM. Tiden gick jävla snabbt så det var dags att slänga på sig skinnjackan samt de vita conversena och tillsist den gråa halsduken om halsen (kallt juh...). Började traska iväg mot tåget med en cigg i käften och brillorna på! Fick vänta på tåget i cirka 5 min kanske innan det faktiskt kom , smärta... kyyylaaa...!!! Aja, hoppade av vid roslagsnäsby och började traska mot skolan...Tråkigt värre!

Okej... det här var typ sjukt jävla tråkigt så....

Idag har jag:

Blivit våldtagen av måns [Check]

Rökt för mycket [Check]

köpt cigg [Check]

Taggat som fan för helgen [Check]

Summerat, hela dagen. Inte något speciellt, men vad kan man göra ?

Jag vill förövrigt säga att Josefin gillar att äta majonäs så om ni ser henne så tveka inte att köpa henne en burk majonäs , hon lär vara evigt tacksam!

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0