inte okej egentligen

varför börjar jag alltid plugga för sent till prov? alltid alltid alltid
jag tror inte att det hänt en enda gång i hela mitt liv som jag börjat plugga när jag borde ha gjort det, men antar att jag detta problem är gaanska vanligt...

sitter just nu alltså, för den som inte förstod, med skolgöra och försöker med våld trycka in information i huvudet på mig själv, men det är SÅ TRÅKIGT så jag kan knappt andas buhuu

gnälligt inlägg det här blev då..
avslutar med en bra grej: fick vg på mitt nkB-prov jag knappt pluggat till alls!!! tjihooo! hoppas turen håller i sig till imorgon när jag ska skriva prov i shB... önska mig lycka till :)

här kommer två riktiga snyggbilder på mig och eriki <123
  

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad vi är heta! Blir sugen på mig själv...<3

2011-03-08 @ 22:52:30
URL: http://graperoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0