¡HOLA!

HOLA QUÉ TAL MUY BIEN GRACIAS Y TU

Jennifer esta aqui

Sitter i mitt spanska rum med en spansk dator i en spansk lägenhet med min spanjorska och hennes spanska hamster och lillasyrra.
Jag màr braaa men höll pà att skita pà mig när vi gick av bussen vid deras skola i zaragoza i torsdags och skulle träffa vàra spanjorer, som vi bor hos, för första gàngen, helt sjukt läsk. I början var det skitjobbigt att prata spanska med allt och alla och jag förstod i princip ingenting, men nu är det bara roligt att vara här och jag förstàr mycket mer!! Min spanjorska heter Raquel och är jättesnäll, men vill ut och fiesta hela tiden och blir lite irri pà mig när jag inte pallar till fem pà morgonen alla dagar varje dag :) som igàr haha men allt löser sig alltid
hakuna matata

Jag brände mig fan lite idag(!!!!¡¡¡¡) min värdmamma fick panic när vi kom hem och ba "QUÉ ROJO!!" (röd) och kubba efter after-sun sprayen som hon dränkte mig med haha men hon är jättesnäll ocksà!

Nu är jag F1 trött, ska upp tidigt imorgon, vi ska typ till.. vad hettereee?¿? Äh, nàgon halvrolig (fullständigt o-rolig) byggnad temprano por la mañana satteee

¡¡Buenas noches!! Besos y abrazos /Jeni (ALLA kallar mig jeni här!? tror ingen fattar att jag heter jennifer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0