har ätit världens godaste mat...

... och den åt jag hos josefin rheborg som bjöd några tjejer hem till henne igår på middag. åt nästan ihjäl mig men det var det värt! hon fick en massa fina presenter också. jag, frida och amanda letade igenom fyra affärer för att hitta ett sånt där humanity-armband till henne - och till slut när vi egentligen gett upp hoppet - hittade vi ett :)


en av josefins bilder från igår på frida och amanda :) och en liten glimt av mig där till vänster...

vid typ 21-22 började alla 18-åringar tänka på att åka in till stan för att dra ut, så jag gick till chim istället som bor nära :) och det är verkligen dåligt att det inte går några nattbussar från skarpäng längre, men jag hann med sista bussen även fast man riskerar livet på isvägarna när man ska ta sig någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0