Dag 6 - fem saker jag inte kan leva utan

Dag 6 - fem saker jag inte kan leva utan
skulle kunna vara jättetråkig nu och skriva "vatten och mat" eller "pengar" och så vidare, men jag tänker ta mig lite konstnärliga friheter (det är ju trots allt min blogg) och ändra det till fem saker jag inte vill leva utan

1.
mina fina kompisar :) ni vet vilka ni är!
2. musik hade varit tråkigt att inte ha
3. mobilen!! herregud vad skulle jag göra utan den..?
4. plattång, oh my i fall den inte fanns hehe
5. lypsyl är ganska viktigt för mig eftersom jag tar på det åtminstone 6 gånger om dagen

det här var nog det lättaste inlägget att skriva tror jag :) nu ska jag försöka orka fortsätta skriva på mitt arbete i kommunikation om kroppsspråk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0