ballar av stål

eftersom den här bloggen är så pass känd som den faktiskt är fick jag hem lite biljetter till inspelningen av Ballar av stål idag! Så jag åkte dit med Jessica, Jennifer, Freja, Nicole och Josefin! Var dock en halvtimme försenat men det gick bra ändååå.
Man kände sig rätt fånig när man skulle spela in skratt-tagningar där man var tvungen att skratta helt utan anledning och kamerorna filmade... Men jag är ju en teatertalang så jag hade inga problem med det alls hehe

Efter inspelningen gick vi till Fältöversten, letade upp ett ställe och tänkte äta - men såklart fick jag fel mat (med skinka..) så jag var tvungen att svära på mitt liv att jag inte hade ätit av maten och då fick jag nytt. Sen bokstavligt talat rullade vi hem


från inspelningen! dom enda jag kände igen var david druid från Vakna med The Voice, André någonting... (den finska komikern) och Sofia Wiström eller vad hon heter (hon från Sofias änglar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0