slut på mini-lovet

har haft ett superduper mini-lov/långhelg/ledighet/whateverrrrr, men imorgon börjar skolan igen = fml. däremot är det inte alls långt kvar till friheten nu!! på onsdag nästa vecka slipper vi på åva skolan och läxor och prov och alla måsten, kan inte längta mer!

eftersom jag varken har tid, lust eller ork att skriva ett långt inlägg om hela långhelgen så sammanfattar jag bara gårdagen med att det var superkul!! vi firade jennifer och stephanie och sen sov freja, nicole, jessica och josefin över hos mig. ikväll blir det pizza-fest med alla tjejerna igen + bästa jennifer! hihihi bra avslut på lovet, älskar er mina fina tjejor <3













liten förhandstitt från igår! mina favoritbilder ni är så fina!


Kommentarer
Postat av: josefin

Jättefina bilder, love you too! <3

vill du lägga upp några på fb sen? ;)

hihi poouss!

2011-06-07 @ 00:43:31
URL: http://juicyfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0