hallelujaaa

jag klarade troligtivs historiaprovet igår och jag har nu skrivit klart och skickat in min uppgift om rasismens historia! bara ett arbete kvar att skriva (också historia) och sen är jag klar med hela tvåan!!!! underbart!
.....däremot kommer jag få sitta uppe hela natten och skriva på det eftersom det ska vara klart imorgon, men jag är så glad nu så det känns nästan okej...

en annan bra sak är att jag fick mvg i psykologi A läste jag just i ett mail från min lärare! sen vet jag inga mer betyg, bara VG i naturkunskap B, och jag är väldigt säker på VG i samhällskunskap B och nästan väldigt säker på MVG i kommunikation... huvudsaken är iallafall att jag går nog inte ut med något lägre än VG från det här året vilket var målet! känns som att det kommer ordna sig, även om det inte kändes som det i början av veckan :))


Kommentarer
Postat av: jessiii

braaaaaa joss'n!!! är så glad för din skull :D <3<3

2011-06-13 @ 20:04:05
URL: http://frejjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0