ett brev till högre makter

hej gud,
snälla ge mig krafter att klara det sista i skolan.
jag vet att det är jättemycket att göra jämfört med den lilla tid jag har, men det är kris.
jag vet att det finns miljarder andra som ber om hjälp varje dag, men just nu känner jag faktiskt att jag är bör prioriteras. faktiskt.

jag tror inte annars på dig, gud, så jag vet inte hur man ber en bön, men jag har inget att förlora. detta handlar om min mentala hälsa och min framtid. amen.


prov imorgon på 88 sidor (okej inte 100 som jag trodde från början men ändå)
jag börjar plugga nu. rädda mig!!!


såhär har mitt liv sett ut dom senaste 3-4 veckorna, och nu har jag ett prov kvar imorgon + 2 inlämningar som ska vara klara på söndag.... kill meeeeee........................


och FÖRLÅT jag vet att det är svårt att tycka synd om mig när jag gnäller sönder på den här sopiga bloggen och att jag faktiskt skriver i den sopiga bloggen när jag har så mycket att plugga och skriva, men jag går sönder snart :):):):):) vill inte ens ha sommarlov än för att jag ska få mer tid att göra klart det här, det är inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0