throwing stones

okej jag hittar inte rubriklåten i vanlig version på hela youtube, men den är himla mysig! så här kommer spotifylänken: Shout Out Louds – Throwing Stones

älskade bloggläsare,
sitter i min soffa med tv:n på mute och lyssnar på musik och bara älskar att jag går sam! inga läxor på över en vecka och lektionerna är inte jobbiga alls, helomvändning alltså. känns som att jag var i skolan från kl 10-14 ungefär hihi!

kl 20 är det älskade top model, och här kommer en lista på dom bästa tv-programmen:
top model
desperate housewives
criminal minds
the big bang theory (nina! börja gilla det!)

tror det var alla som är värda att nämnas...

nedan kommer en mycket stark och gripande artikel om allas älskade jennifer claesson, 10 år, och vad hon brukar drömma om:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0