snart är jag friiii

Idag på mattelektionen hade de andra i klassen betygsnack (eller ja de flesta iallafall), under tiden skulle man räkna själv i boken, och jag var så glad att jag slapp allt det där!
Jag behövde inte gå ut till läraren som skulle berätta att jag låg dåligt till och visa mitt ännu sämre prov, och jag slapp titta på uppgifterna i boken och jag slapp lyssna på lärarens genomgång. Jag fick bara för en gångs skull känna att det spelar ingen roll för mig! Iallafall inte just nu hehe och det var så SKÖNT!

På måndag byter jag till sam, och idag på just den där mattelektionen insåg jag hur mycket jag faktiskt vill byta och hur lite jag vill gå natur. Och Frida jag vet att du tycker ditt schema suger, och visst det är ju inte roligt, men jag är så glad att jag slipper se Kemi B och Matte C/D på schemat så det spelar ingen roll att vi slutar kl 17 en dag!!! Nu känns det som att det kommer ordna sig och det är första gången på vääldigt länge.

MEN än är inte naturhelvetet slut, har en NkA/FyA-redovisning kvar som är imorgon, vi ska debattera om olika energikällor... Och såklart fick jag underbara fossila bränslen. TJOHOO va skoj. Ett sista fysikprov ska jag också hinna med tycker min lärare, så det + styrkeprojektsredovisning på torsdag, men SEN slipper jag nv. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0