lördag

hej lilla bloggis

mysig kväll igår med nina och ia! vi köpte mat i täby centrum innan vi gick till ia, så glad att jag har er men det vet ni ju redan! somnade inte förrän vid 2.30 och vaknade vid 12, så nu känns det som att hela dagen är borta :(

tänkte åka och köpa en mössa och nån tröja men jag gör det imorgon istället tror jag, ifall det var till intresse.

en annan himla bra grej är att jag inte haft några som helst läxor att göra på en hel vecka, vilket är helt otroligt med tanke på vad mycket jag annars brukade ha hihi!


You need not to climb mountain tops
You need not to cross the sea
You need not to find a cure
for everything that makes you weak.
You need not to reach for the stars
when life becomes so dark
and when the wind
does blow against the grain
you must follow your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0