jättejättejättetrött

jésus vad jag är trött, men kan inte riktigt förstå varför. kan ju knappast ha varit för att jag fick sluta rätt mycket tidigare än enligt schemat heEheHEhe, skööönT!

sitter i min säng annars och tittar på top model i jag vet inte vilken gång i ordningen, himla bra program! ...och kollade just på klockan och såg att jag ska till dansen om lite mindre än en halvtimme, så kanske dags att förbereda sig mentalt på att resa sig......

kom inte på något bra avslut på detta blogginlägg och märkte att det gått fem minuter sen jag skrev raden över, så jag avslutar detta snabbt genom att säga hej då och lägga upp en liten bild, KUL som jag e:


för att håret inte ska bli lockigt bars detta i england under ungefär 30 sekunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0