helvete va kallt det är överallt

det är kallt hemma, ute och i skolan. ingenstans är det varmt och inte ens mjukisbyxor, långärmad tröja och tjocktröja gör att jag blir varm? dåligt sverige.

gick ut hårt med dagen och satsade på uggs men bytte i skolan till converse, det är inte okej?! gjorde sen två prov i kommunikation och naturkunskap b, gick bra på båda tror jag faktiskt! första gången på nästan 2 år jag känner så och det är ju iallafall bra hihi

resten av dagen segades bort med bland annat ca 2 timmars hål och sen var det hur slappt som helst på engelskan och historian. var med på min klass matte också - första gången på hela terminen som jag måste tänka på matte! jag fick agera som extralärare men det var heelt okej! trodde aldrig att någon skulle fråga mig om hjälp med matte.. but there's a first time for everything

om ungefär en timme ska jag dansaaaaa! ska bli skönt, blir kanske lite varm då...


i brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0