helt slut i huvudet

ligger i min säng och kollar på top model som många andra kvällar, går i repriser kl 19 varje vardag hehe! känns som att jag ska somna vilken sekund som helst, är ovanligt trött för att inte ha gjort något särskilt idag.. känner mig överkörd och helt mosig helt enkelt.

efter skolan lurade jag med mig fredrik, ragnar och marcus in på lindex för att köpa ögonfransböjare haha, har aldrig sett tre killar så obekväma förut hahaha :) men förutom böjaren det blev en fickspegel och en sminkgrej också!

ska bli sjukligt skönt med fredag imorgon för äääven om den här veckan har otroligt slapp så.. vem vill inte ha helg...? imorgon efter skolan ska jag och freja köra zumba hahaha naaajs! sen får jag skynda hem för att duscha och fixa mig för att sedan ta bussen till norrtälje med ungefär halva klassen. vi ska till johanna i klassen och det ska bli super :) lördagen ska sedan spenderas med Ia, första boxen av OC, glass och godis!



så sant </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0