freeday he------he

FREDAG fan va skönt! var tvungen att få det ur mig mehe

efter skoli (ingen historia så fick sluta vid typ kl 13 man tackar!) gick jag med ragnar, victor och fredric0 till täbbi, och släpade med oss chim som bara vill hem och sova.... :) sen åt dom och ragnar shoppade upp hela veckopengen, men lyckades döda ett par timmar iallefall!

väl hemma skyndade jag mig jättemycket att städa rummet och hann klart (!!!!) för sen kom jennifer hit och vi """pluggade""". ja. det är det vi gör bäst helt enkelt!

ska snart på bio med erika, simon och måns och någraaa, kulikul!

tänkte skriva hej svejs men har fått det berättat för mig att det inte är så coolt så jag drar till med tjarrå bloggen


home is where heart is - älskade thailand vill tillbaks nuuuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0