alla skolor som inte är lediga imorgon suger

tjihooo ledig imorgon alltså! studiedag och det är superduper hihi!

slutade vid 13 idag istället för 16, halv studiedag av någon anledning? så jag, fredrik och ragnar följde med chimmis till "schwedbank" så han kunde fixa lite vuxenärenden :) sen åt vi en lyxig måltid på burger king och nuuu sitter jag hemma och ska snart till dansen! ska dock inte dansa ikväll för jag är fortfarande inte helt frisk.. men ska titta på Ia när hon äger alla i danssalen :) (och så är det ju bra att titta på så man inte missar så mycket)

finns inga bilder som är roliga är jag rädd för... måste skärpa mig med bilderna för jag har hört att en blogg blir roligare att läsa då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0