zinkensdamm tur och retur och en massa namn

igår var jag hemma hos fredrik och tanken var att vi skulle plugga matte, meeen slutade i princip med att vi gjorde tre tal och halvtaskiga chokladpannkakor (bild finns men ska inte visas) heheee!

kom hem runt 18.30 för att hämta lite saker och sen direkt till Ia! planen var att vi två och sju andra skulle till zinkensdamm och grilla, men det blev i slutändan vi, fredrik, ragnar, johan och amanda, men lika mysigt för det!

på väg hem så var jag och ia tvugna att vänta i mörby i 45 min på bussjäveln :):):):) men så ringde jag victor och han sa att han och några var på väg till mörby, så istället för att åka hem åkte vi med honom, markus, patrik, linus och jonathan tillbaka till zinkensdamm!
kom hem till ia.. sent.. sov där, och gick sen hem från min bästa ia i solen! hihi nu är sverige faktiskt bra, även fast kvällarna skulle behöva bli ca 15 grader varmare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0