töm mig baraaaa



alltså helvete...... sprut -och nålrädd som jag är måste jag tillbaka dit imorgon IGEN... snälla någon varför just jag? tack och lov då för att jag har en sån supervän som Ia som offrar halva sin lunch för att komma med mig och ta hand om mig.... <3<3 hade inte gått om jag var tvungen att gå själv!!

jo, var nämligen och lämnade blodprov idag, men jag är ännu mer traumatiserad än innan...
först kollade dom båda armarna (det gör dom alltid på mig), men bestämde sig för höger. hon stoppar in nålen i mitt stackars armveck men OJ DÅ det gick visst inte FAST hon hade barnnålen (tunna blodkärl som jag har :(((). slutar med att hon får sticka mig i fingret och krama fram blod i tio minuter i fyra små rör, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0