sista lovdagen

nej det blev ingen sammanfattning från dom sista dagarna, försök att överleva. försök.....

igår hade jag världens mysigaste kväll med freja och jessica! gjorde middag och åt och åt och åt och jag är fortfarande inte hungrig... men himla fina tjejer iallafall!!
vi kollade också på en läskig film som heter Devil (svenskaläraren tipsade mig om denna), och sen var det GANSKA läskigt att sova ska jag säga.
Alla som varit i mitt rum vet ju att det är en jätteläskig, mörk korridor utanför, och herregud vad jag såg mördar-tanten överallt... SPRANG in på toaletten och har nog aldrig tagit bort sminket så fort i hela mitt 17-åriga liv, hjälp.

Idag cyklade jag till täby centrum med Jennifer som jag inte träffat på.. jättelänge (i vår värld) och som för övrigt inte uppdaterat bloggen på flera evigheter!
Vi hängde på låset (bokstavligt talat) och gick runt i ungefär fyra timmar med en paus när vi satte oss ute i soooleeen!
Kom hem med två klänningar, ett par skor, hårinpackning, nagellack, bikiniöverdel och... hmm inget mer tror jag... JO ett par jeans!

älskar mitt liv just nu hiihihiihihi


hahahahaha freja du är för söööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0