känner egentligen inte alls för att blogga

hej bloggis,
vill egentligen inte skriva här just precis nu men det var ju några dagar sen så jag offrar mig!

har haft en skön helg såhär långt och imorgon börjar lovet officiellt! var hos fredrik med chim i fredags och kollade på the town, filmvalet ledde till en besviken fredrik som saknade våld (?????) :)

i lördags gick jag upp JÄTTEtidigt (hehe 9) i förhållande till när jag somnade, för att gå på en sån där astråkig handledarkurs för att ta körkort.. höll på att somna, så proppade i mig kakor... hem i en halvtimme och sen till stan med chim, och så hem nån timme för att äta, och sen tillbaka till stan för att kolla på bio med ia! vi såg water for elephants och herremingud va bra den var! tusen gånger bättre än vad jag trodde!!! och robert pattinson växte verkligen i mina ögon <3

nu kom jag just hem från världens mysigaste picknick med mina tjejjor (minus freja och jennifer)! ni är bäst det vet ni, kunde inte bett om bättre vänner hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0