gårdagen (fredag..)

tänkte göra det lite roligare för er bloggläsare genom att lägga upp bilder på min kära fredag, istället för att skriva en lång och tråkig text (fast lite text blir det ändå):


 
vi hade håltimme i typ.. två timmar? så jag, fredrik och victor åkte hem till victor och gjorde pannkakor, sen blev det bara så att vi inte åkte tillbaka och lyssnade på någon som pratade om en indisk skola...

seeen drog jag och ia till täby centrum och köpte lite saker och åt middag innan vi tog tåget hem till henne!

   
på kvällen åkte jag och ia till simon i min klass med många andra från klassen, ragnar var också där och glänste med sina piano skillz + tränade lite i simons källare heheeee :)

 
kvällen slutade med mycket tågåkande och att jag, ia, ragnar, fredrik och victor åkte hem till fredrik i stan! kom hem runt halv 4 och somnade direkt, men var värre för ia som skulle upp tre timmar senare hehe OUPS :))


och shit va lång tid det här inlägget tog ///josssssi


Kommentarer
Postat av: karrooooooooooooooo

låter som en jävligt narredag

2011-04-09 @ 15:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0