dagarna flyter ihop

lovet bara flyger förbi jättefort och känns som att huuur mycket man än gör så finns det alltid hundra saker till man skulle vilja hinna med............... :):):)

i förrgår var jag och några från klassen hos stephanie och grillade som var jättetrevligt :):) sen åkte jag och tove till mörtsjön, som luktade träsk mer eller mindre, och hängde lite med oscar, gustav, oskar, marcus och johan och några ett tag! slutade med att jag och gustav fick gå hem själva efter att ha städat halva skogen i princip...


ser ut som att vi försökte anlägga en skogsbrand på den här bilden, men elden var 99% av tiden mest lite glödande pinnar... som jag fick samla ihop...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0