blodproverna äntligen över

iallafall så hoppas jag det! hoppashoppashoppas. får ju panik bara jag går in på vårdcentralen, även om jag veeeet att dom bara vill hjälpa mig....

dagen började iallafall med just det, blodprov alltså, och först när hon stoppade in nålen i min arm så sa hon att jag måste slappna av eftersom det inte kom något blod "jag är inne i kärlet men..." HAHA alltså!?? som att jag inte redan hade panik..
slutade hur som helst med att dom fyllde 2 vanliga rör och ett stort, och med att dom gav mig vatten och sa åt mig att sitta ner ett tag innan jag och Ia (som var en ängel och följde med mig) skulle gå därifrån. jag såg alltså HELT stabil ut med andra ord.

sitter i min säng och har just ätit jordgubbar och choklad, det förtjänade jag faktiskt.
bra citat av fredrik: i medgång förtjänar jag det, i motgång behöver jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0