april april



dagen började med ett hemskt sms från den här snorisen, där det stod att hon varit på akuten hela natten för hon hade en tumör, alltså herregud vad rädd jag blev (lättlurad som jag är + jag hade glömt att det var första april idag)! satt och mådde dåligt halva första lektionen innan erika kommer in i klassrummet och jag stirrar på henne och tänker "vafan?", tillbaka får jag ett "APRIL APRIL", och sen började jag gråta...
blev lite för mycket känslor på en gång! hehe... april april håll käften den som lurar mig igen blir det synd om!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Förlåt förlåt min sköna höna!:) Man ska inte kasta sten i glashus!;-) Hihi hoppas du har repat dig! Jätte fin bild på dig med Pippi tröjan å fingret i munen!:) jätte söt!

2011-04-01 @ 23:26:22
URL: http://graperoom.blogg.ss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0