äntligen fredag

förutom fredag (höjdpunkten på veckan) var det hockeymatch mellan åva och tibble idag! var en suuuperdupermatch, iallafall för åva som vann med 6-3! och chimmis var så duktig SÅ, tre mållägen och en assist :))

efter den spännande matchen så gick jag till doktorn (igen) och fick svar på blodproverna jag lämnade förra gången, allt såg bra ut men jag måste lämna ett till blodprov och ett muskelprov (hjälp??), så ska dit på måndag igen. på tisdag får jag ha mobilen med mig överallt för då ska dom ringa och säga hur det gick, och sen åka tillbaka någon gång och kanske få en remiss till ett annat ställe... han sa också att jag inte får dansa eller så på hela nästa vecka, och att jag troligtivs inte kommer kunna satsa på en karriär inom idrott, aj dåå... hehe PJUUH mycket är det!!

hur som helst, nu väntar en skön helg. pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0