jag saknar sommaren

Januari börjar året
februari kommer näst.

         

Mars, april har knopp i håret
maj och juni blommar mest.

         

Juli, augusti och september
härlig sommar är det då,

         

men oktober och november
och december är så grå.


OKEJ jag antar att vädret har glömt bort det därför att:
- det är iskallt på natten (typ minusgrader)
- man kan inte ha shorts ute utan att frysa
- jag måste ta på mig jättetjocka tröjor när jag kommer hem för jag fryser
- man kan inte bada/sola längre
- det plingar på dörren och två ungar frågar om jag vill köpa jultidningar.....


/J

sommarrrrrr!??!?!

Kommentarer
Postat av: Jessiiii

Jag håller med!! jävla skit väder. Det känns som att det är höst nu :(

du driver väl om att det kom två ungar och sålde jultidningar!? haha det är fan sjuuukt!

2010-09-02 @ 23:38:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0