jag är ju som gjord för orientering

Idag hade kära ÅVA Gymnasium lite jätterolig orientering! Mmmhm så roligt så <3

Hahahaha alltså skämtet vad tråkigt det är..... Jag, Nina och Moa gick runt i skogen i typ 2½ timme på ÖG-banan och gick runt och runt och runt.. Det fanns ju inget slut på skogen??? Eller jo det fanns det ju - E4:an dit vi hittade :)
Nu har jag inte lite ont i benen och i rumpan.. Hjälpte ju inte heller att alla helvetes kontroller låg uppe på höjder som var omöjliga att ta sig uppför utan helikopter?!

Skönt att det var sista orienteringen i mitt liv däremot yessss!


Kommentarer
Postat av: Jessicaaa

Du kunde ju ha förvarnat mig med alla mounteversberg man var tvungen att bestiga!!! Haha det var fan brutalt

2010-09-28 @ 19:06:03
URL: http://Frejjess.blogg,
Postat av: Josefin

Duktiga gänget! men fuck, vi har typ två orienteringsdagar kvar :'(

2010-09-29 @ 00:46:53
URL: http://juicyfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0