trasselhåret vill inte riktigt

Gick upp 5.40 för att tvätta håret hahahaha... :( Mina ögon svider fortfarande för att jag är så sjukligt trött.. Men men vad gör man inte för älskade moviestar Nina? Sååå lockigt hår idag som överrenskommet.
Däremot så ser fågelboet inte riiiktigt ut som jag hade velat idag (om man tänker i lock-vägar), ser helt sjukt ut verkligen. Plattången ligger därför säkert nedpackad i min väska och bara vääntar på att få användas :)
Om jag har tur så är alla andra klasser på ÅVA ute på studiebesök eller lediga eller något, finns ju faktiskt en liten chans?? hehe.

Har ätit supergod frukost som bestod av Twix och vatten, men känner mig ändå lika trött så det där med sockerkickar är ju bara en myt.....


Kommentarer
Postat av: the moviestar

du var lika fin som en ros i ditt pandahår (smurkey)!

2010-10-24 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0