svararååå

jag HATAR när hemtelefonen ringer - och ingen svarar. alla i min familj tänker "det är inte till mig" med den enda skillnaden att det aldrig är till mig. VEM ringer till hemtelefonen??? vad har man en mobil till? bara en grej att tänka på familjen bark. enda gången jag svarar är när jag är enda personen hemma och måste säga "nej tyvärr han/hon är inte hemma just nu".

kom annars hem från syv för ungefär en timme sen och vi bestämde att jag (och nina tack gud att jag slipper gå själv) ska gå på fältbiologi i sommar (i fyra dagar?), och sen har jag 100 poäng att välja i princip vad jag vill för. TROR jag ska välja engelska C? eller nåt. vi får se. slapp skoltidningen iallafall hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0