om ca 19 timmar får jag höstlov

Ä N T L I G E N. Skönaste känslan på lääänge var att komma hem idag och känna att jag inte behöver plugga till prov eller göra några läxor eller behöva känna mig (jätte)stressad. Det värsta är över känns det som, bara ett jobbigt prov i Kemi B kvar innan jul och så några grupparbeten, men det ska väl gå hihi. Om jag kommit såhär långt utan att gå under helt och hållet så klarar jag mig fram till jullovet <3

Det kändes faktiskt mot alla odds ändå ganska bra efter fysikprovet, kanske kan få G trots allt!!!

Och förresten har Jennifer lovat att komma tillbaka till denna otroligt framgångsrika blogg efter höstlovet. Eller något sånt. Tills vidare får ni väl stå ut...


Kommentarer
Postat av: Anonym



Så skönt med höstlov. :P



Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Om du gillar min blogg och vill läsa den så brukar jag vara intresserad av att ta reda på vilka det är som läser min blogg. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-29 @ 11:55:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0