det brinner i halsen

Hatar att vara sjuk... MEN ska ändå kämpa mig iväg till skolan imorgon (fast kanske bara på kemin och matten)... missar man en dag på älskade Naturprogrammet så missar man hundra genomgångar och så får man ännu mer ig på proven </3 men jag måste också till SYV:en och snacka om att välja bort fysik B, skön att slippa deeet :) fast egentligen borde jag inte klaga, har valt natur två gånger och jag hade en chans att slippa hehe..
känner mig överkörd och mosad och jag vill bara att det ska bli natt så jag får sova... skönt.

och så en bra grej: om 3-4 veckor kommer min iPhone 4 som mamma beställde, wiiieeeee hihi!


You miss 100% of the shots you don't take


Kommentarer
Postat av: josefin

åh onajs att va sjuk :( men tänk så här: "efter regn kommer alltid solsken" ;;;;) visdomsord!

avundsjuk tjej nr one sitter här, jag vill ju också ha en iphån :P

puss på dig <3

2010-10-10 @ 21:33:17
URL: http://juicyfiin.blogg.se/
Postat av: K Bark

din jävel, du har min tröja på bilden! ;o

2010-10-12 @ 19:44:50
URL: http://stockholmsponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0