tandis

Tjeee, storbloggaren här och sh!t vad min dag har bjudit på många härligheter!! Det efterlängtade tandläkarbesöket ägde rum klockan 10:35 dagen till ära. Lolenygirl93 åkte dit helt själv, satte sig i den hemtrevliga stolen som började röra sig bakåt... och stannade inte fören jag låg ungefär upp-och-ner eftersom att det var några tänder det övre käkpartiet som skulle borras och ha sig MYS <3

Min lillebrors dag har bestått av att skratta åt sin stackars förlamade, skeva, storasyster som inte har någon känsel i halva munnen. Finns film på när jag försöker dricka mjölk och ca 78% inte vill stanna kvar i munnen.

NU SKA JAG KRATTA LÖV TJA!


Bild från den sjuka filmen vi såg igår; Scott Pilgrim vs. the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0