övergödning och snö och fysik och matte

Dom fyra slåss just nu om förstaplatsen på mina favoritsaker!! Får ju bara inte nog av älskade labbrapport + projekt + powerpoint + muntlig redovisning om det jag är som allra, allra mest intresserad av - övergödning!

Och snö är sådär fantastiskt kallt, slaskigt och jobbigt som bara just snö kan vara :) en fröjd att ta på sig jacka, mössa, halsduk, vantar, tjocktröja, sockor och tjocka skor innan man ska gå ut måste jag säga! mer vinter åt sverige <3 <3 <3

Sen har vi fysik som helt klart ligger och slåss i toppen! Behöver jag ens motivera varför detta intressanta, roliga, underhållande ämne retar smilbanden? :) nej jag tvivlar, det känns överflödigt! längtar till kursprovet och experimentiella provet, får ju då äntligen visa att jag greppat totalt!!

Sist men absolut inte minst har vi matte. VAD skulle jag ta mig till om jag inte fick sitta ner i min ensamhet och räkna några tal om derivatans funktion? Eller derivera uppgifter tills pennan brinner? Jag skulle helt enkelt känna mig lite mindre som människa om jag inte tog några timmar av mitt liv och räknade ut vad f'(x) är när prim av h går mot 0.
glöm inte: KUNSKAP ÄR MAKT! <3 <3 <3 <3


..................... snälla någon. hjälp mig. innan det är för sent.


riktigt god mat på åva!!! stort +!!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

ÅH fyffan vad vidrigt :S VAD ÄR DET DÄR?? :O

Vi hade nyss prov på derivatans funktion, haha, mycket skojjigt! Hang in there! bara vaddå, 1 ½ år kvar? ;) puss <3

2010-11-22 @ 23:26:50
URL: http://juicyfiin.blogg.se/
Postat av: Josefin

åh fyfan vad är det där??? :O euw...

hang in there! bara typ 1 ½ år kvar ;;;) skojj!

puss <3

2010-11-22 @ 23:28:28
URL: http://juicyfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0