dags för något bra kanske

Harry Potter var faktiskt bra TROTS att jag läst böckerna och egentligen brukar tycka filmerna är ungefär en hundradel så bra! Och jaa visst dom missar mycket, men vad förväntar man sig..? Jaja rekommenderar alla att se den hihi!

Och igår var jag hos tandläkaren i en välspenderad timme (nästan 1½). Asjobbigt och jag blev trött i käkarna och hade ungefär fem saker i munnen samtidigt och ögonen sved av den starka lampan... Fast ska inte klaga, det var värt det! Nu har jag en helt okej fin tand och är myyyckeeet mer nöjd! Kan le igen utan att skämmas :)
Dom fick ta bort den förra plasttanden och ersätta den med en ny i två olika färger och slipa och hålla på, verkar asjobbigt att vara tandläkare? Om man nu inte är en pajas och limmar ihop framtänder på folk och lämnar lim över hela tanden som den förra gjorde då vill säga. OOOCH gluggen är borta!!! :)


jessicas kommentar innan hon tog bilden:
"var bara er själva" aa visst :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0