Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Om ingenting känns rätt vad gör man då???? Har så mycket att tänka på och bestämmam och det känns inte bra när jag inte vet vad jag vill. Jag har verkligen ingen aning. Brukar man inte ha en liten aning? Och bara fråga om andras åsikter för att få sin egen bekräftad? Jag har ingen som helst aning just nu och det är läskigt för tänk om jag gör fel? Jag önskar att jag kunde se in i framtiden. Eller att jag kunde veta vad som är rätt och bestämma mig.
Förlåt för att jag skriver en massa oförståeligt babbel men ibland är det skönt faktiskt.

Ska bli sköööönT att åka iväg till Bollnäs med världens bästa Jennifer i helgen <3 Jag älskar dig!


There comes a point in your life when you realize who really matters,
who never did, and who always will.
<3

Kommentarer
Postat av: rosen

stanna...

2010-11-22 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0