update

JAAAAA mitt (josefines) internet funkar igen. najs.

tänkte summera min vecka lite...:
måndag: muntliga nationella i franska. hon sa att jag blev godkänd!!
tisdag: kommer inte ihåg något?
onsdag: frilufts-jävla-dag. jag och nina var ju så jävla clever och valde fågelskådning. VAD SKÖNT tänkte vi, det minst aktiva = sitta och äta godis, låtsas titta på fåglar och sen gå hem. men nej, tror ni inte att man måste gå 2000 mil runt jävla Angarnsjön? I början försökte jag ändå att hitta lite fåglar, men efter ett tag låg mitt fokus mest på att överleva. särskilt när vi var tvungna att gå genom två kohagar (skiträdd för kor) och sen blev vi nästan uppätna av bladlöss...
just det den okända katten kom in i mitt rum igen igår. den satt under min stol...... hjälp.
idag: kemiprov/komplettering... ska på teateruppvisning med min gamla teatergrupp vid 7, haha narre :)


en tusendel av den mysiga angarnsjön :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0