tidsdödare/jossi

Nämn något som gjorde dig glad igår: mina kompizar

Vad gjorde du kl 08 imorse:
sovade
Vad gjorde du för 15 min sedan: tittade på tv

Det sista du sa högt: "det är ändå inte till mig"
Det senaste någon sa till dig: "aoorrrgghh irre dig"

Vad har du druckit idag: mjölk
Vad var det senaste du åt: ballerina kladdkaka
Vad var det senaste du köpte: ballerina kladdkaka!

Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrun/ek men kom inte och hälsa på bara för att ni vet hur min dörr ser ut...
Vad är det för väder hos dig nu: kallt och snöigt (men våren kommer!!!)

Godaste glassmaken: ben & jerry's cookie dough eller half baked

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mja

Sover du tungt: eeeh olika
Drömmer du mardrömmar: har inte hänt på länge iallafall

Trivs du med ditt jobb: har inget *-)

Favoritklädsel: strumpbyxor och nåt linne haha
Favoritlåt just nu: HMMM vene, finns för många bra hihi<3
Favoritgodis: chocoooglad

Vad ser du om du tittar till höger: tv, solglasögon, lampa, pnnor, telefon, playstationkontroll, garderob

Vad gör dig glad just nu:
att jag är ledig imorgon!!
Vad ska du göra härnäst: kolla på tv i en timme till

Höger eller vänsterhänt:
högär

Humör just nu:
trött men glader
Kläder just nu: jeans, linne, tjocktröja

Sommarplaner: språkresa med NILS till torquay!!!<3

Hur många kuddar sover du med: 2, fast sen finns det typ 3 kuddar till i min säng

Spelar du något instrument: inte längre (har spelat blockflöjt och piano)

Morgon eller nattmänniska:
natt

Vad är viktigast för dig:
att jag och mina vänner är gladerrrr :)

Är du kittlig:
hihi lite kanske om man hittar rätt ställe

Snarkar du:
näej?

Stjärntecken:
vattuman

Äckligaste insekten:
FÄSTING

Längtar du mest efter just nu:
VÅR OCH SOMMAR OCH VÄRME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0